Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorVaškevič-Buś, Jovitapl
dc.date.accessioned2023-12-15T09:41:56Z
dc.date.available2023-12-15T09:41:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 311-317pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12650
dc.description.abstractKształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem należy do podstawowych elementów edukacji wczesnoszkolnej. Umiejętność rozumienia czytanych tekstów rozwija się etapowo. Jest to proces długotrwały, złożony i rozwojowy, wymagający od nauczyciela wiele cierpliwości, pomysłowości i inwencji. To od nauczyciela zależy, czy potrafi dobrać odpowiednie strategie. W artykule przedstawiam obszary działań wspomagające umiejętność czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej.pl
dc.description.abstractDeveloping skills of reading comprehension is a fundamental component of early childhood education. Ability to understand written texts develops in stages. It is a long, complex and developmental process, requiring from teacher a lot of patience, ingenuity and inventiveness. Selection of appropriate strategies depends on the teacher. In this article I present areas of work supporting reading comprehension skills in early childhood education.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectczytanie ze zrozumieniempl
dc.subjectstrategie aktywnego czytaniapl
dc.subjectreading comprehensionen
dc.subjectstrategies for active readingen
dc.titleStrategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnejpl
dc.title.alternativeStrategies for reading comprehension in primary school educationen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord