• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Strategie czytania... (93.96KB)
Autor:
Vaškevič-Buś, Jovita
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 311-317
Język: pl
Słowa kluczowe:
czytanie ze zrozumieniem
strategie aktywnego czytania
reading comprehension
strategies for active reading
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem należy do podstawowych elementów edukacji wczesnoszkolnej. Umiejętność rozumienia czytanych tekstów rozwija się etapowo. Jest to proces długotrwały, złożony i rozwojowy, wymagający od nauczyciela wiele cierpliwości, pomysłowości i inwencji. To od nauczyciela zależy, czy potrafi dobrać odpowiednie strategie. W artykule przedstawiam obszary działań wspomagające umiejętność czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej.
 
Developing skills of reading comprehension is a fundamental component of early childhood education. Ability to understand written texts develops in stages. It is a long, complex and developmental process, requiring from teacher a lot of patience, ingenuity and inventiveness. Selection of appropriate strategies depends on the teacher. In this article I present areas of work supporting reading comprehension skills in early childhood education.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12650
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image