• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Strategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej

Thumbnail
View/Open
Strategie czytania... (93.96Kb)
Author:
Vaškevič-Buś, Jovita
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 311-317
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
czytanie ze zrozumieniem
strategie aktywnego czytania
reading comprehension
strategies for active reading
Date: 2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem należy do podstawowych elementów edukacji wczesnoszkolnej. Umiejętność rozumienia czytanych tekstów rozwija się etapowo. Jest to proces długotrwały, złożony i rozwojowy, wymagający od nauczyciela wiele cierpliwości, pomysłowości i inwencji. To od nauczyciela zależy, czy potrafi dobrać odpowiednie strategie. W artykule przedstawiam obszary działań wspomagające umiejętność czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej.
 
Developing skills of reading comprehension is a fundamental component of early childhood education. Ability to understand written texts develops in stages. It is a long, complex and developmental process, requiring from teacher a lot of patience, ingenuity and inventiveness. Selection of appropriate strategies depends on the teacher. In this article I present areas of work supporting reading comprehension skills in early childhood education.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12650
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image