• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Rola nauczyciela... (109.3KB)
Autor:
Dworska, Urszula
Źródło: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. 378-384
Język: pl
Słowa kluczowe:
edukacja regionalna
dziedzictwo kulturowe
zadania nauczyciela
cele edukacji regionalnej – dziedzictwa kulturowego w regionie
metody i formy realizacji edukacji regionalnej
regional education
cultural heritage
teacher’s tasks
goals of regional – cultural heritage education in the region
methods and forms used during the classes in this topic area
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Współczesna szkoła powraca do realizacji edukacji regionalnej – dziedzictwa kulturowego w regionie, dostrzegając jej istotne znaczenie. W artykule przedstawiono zadania nauczyciela w procesie edukacji regionalnej. Wymienione zostały także metody i formy stosowane podczas realizacji zajęć z tego zakresu. Głównym celem artykułu było przedstawienie analizy wyników przeprowadzonych badań wśród nauczycielek edukacji wczesnoszkolnej, pracujących w pięciu nowotarskich szkołach podstawowych. Badania te dotyczyły opinii nauczycielek na temat realizacji celów i treści edukacji regionalnej.
 
The contemporary school returns to the implementation of regional education, teaching about the cultural heritage of the region, discerning its significance. The article gives information about the teacher’s tasks in the course of regional education. The author also describes methods and forms used during the classes in this topic area. The main idea of the article is the presentation of results analysis of the research conducted among early school education teachers of regional education working at five elementary schools in Nowy Targ. Said research are related to the teachers’ opinion on the completion of goals and contents of regional education.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12652
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image