• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blogi internetowe jako forma autoterapii matek dzieci z niepełnosprawnością

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Blogi internetowe... (188.2KB)
Autor:
Baraniewicz, Danuta
Brudniak, Monika
Źródło: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod redakcją Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [145]-157
Język: pl
Słowa kluczowe:
Internet
e-support
blogs
therapy
self-therapy
child with disability
mothers of children with disabilities
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Presently the Internet is one of the elemental sources of information and entertainment. This is facilitated by virtually unlimited access to online resources, the possibility of using it anywhere at any time without having to travel and pay for journeys, without a need for a direct (and often inconvenient) meeting, the possibility of a delayed in time (not immediate) answer, or finally anonymity. The virtual world is also a perfect place to look for help referred to as e-support. Among many available possibilities to communicate via the Internet, there is a form that enables creating and maintaining a virtual journal/diary i.e. a blog. Among the diverse group of bloggers, presenting their passions, achievements and opinions there is a peculiar group – they are parents (father/mother or both parents) of children with disabilities. Why do mothers of children with disabilities write blogs? What topics do they raise most frequently? What are the benefits of being a blogger? Can writing a blog become a form of self-therapy? The authors of this article are seeking for answers to these (and other) questions by analyzing selected blogs written by mothers of children with disabilities.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12685
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image