Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKosek, Agnieszkapl
dc.date.accessioned2024-01-17T16:31:52Z
dc.date.available2024-01-17T16:31:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRazem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. 105-[115]pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12705
dc.description.abstractThe article discusses the theme of working with a pupil with special educational needs. A group of students was subject to studies which aimed to define attitudes, forms and strategies of self-education which are preferred now and are going to be undertaken in the future by examined themselves. In the first part of the paper the focus was put on theoretical description of concepts like specific and special educational needs. In the further part, the analysis of self-studies was presented and in the last one, the results of studies were shown.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectself-educationen
dc.subjectspecial educational needsen
dc.titlePrzygotowanie studentów kierunków pedagogicznych do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnychpl
dc.title.alternativeReadiness of Pedagogy Studies’ Students to Work with Pupils with Special Educational Needsen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord