• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Razem czy osobno, czyli co łączyć, a co rozdzielać w edukacji matematycznej dzieci

Thumbnail
View/Open
Razem czy osobno... (127.8Kb)
Author:
Nawolska, Barbara
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Razem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. 129-[140]
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
active teaching
automatization
mathematics’ operational character
mathematics’ three-fold nature
simple and complex activities
Date: 2017
Metadata
Show full item record
Abstract
In the article various issues related to learning mathematics are presented. Mathematics has a three-fold nature and all its aspects complement and infiltrate each other. This is why in mathematics education they cannot be divided. None of its aspects cannot be missed. Likewise, including mathematics’ operational character, we should combine simple activities with more complex ones. In contrast, we should separate shaping the terms and actions from its automatization.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12707
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image