Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNawolska, Barbarapl
dc.date.accessioned2024-01-17T17:10:06Z
dc.date.available2024-01-17T17:10:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRazem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. 129-[140]pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12707
dc.description.abstractIn the article various issues related to learning mathematics are presented. Mathematics has a three-fold nature and all its aspects complement and infiltrate each other. This is why in mathematics education they cannot be divided. None of its aspects cannot be missed. Likewise, including mathematics’ operational character, we should combine simple activities with more complex ones. In contrast, we should separate shaping the terms and actions from its automatization.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectactive teachingen
dc.subjectautomatizationen
dc.subjectmathematics’ operational characteren
dc.subjectmathematics’ three-fold natureen
dc.subjectsimple and complex activitiesen
dc.titleRazem czy osobno, czyli co łączyć, a co rozdzielać w edukacji matematycznej dziecipl
dc.title.alternativeTogether or Separately, What to Combine and What to Divide in Children’s Mathematics Educationen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord