Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMyśliwiec, Katarzynapl
dc.date.accessioned2024-02-12T12:51:54Z
dc.date.available2024-02-12T12:51:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationWizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevìč-Buś. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [67]-76pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12835
dc.description.abstractW artykule omówiono możliwości kreowania wizji świata przedstawionej w podręczniku przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiono analizę roli multimediów w praktyce szkolnej oraz typologię e-podręczników.pl
dc.description.abstractThe article discusses the possibilities of creating a vision of the world presented in the school books by an early childhood education teacher. The analysis of the role of multimedia in school practice and typology of digital textbooks have been presented.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl
dc.subjectmultimediapl
dc.subjecte-podręcznikipl
dc.subjectearly childhood educationen
dc.subjectmultimediaen
dc.subjectdigital textbooksen
dc.titleNauczyciel – kreator świata przedstawionego w e-podręcznikach i multibookachpl
dc.title.alternativeTeacher – Creator of the World Presented in Digital Textbooks and Multibooksen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord