Nauczyciel – kreator świata przedstawionego w e-podręcznikach i multibookach
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Myśliwiec, Katarzyna
Źródło: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevìč-Buś. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [67]-76
Język: pl
Słowa kluczowe:
edukacja wczesnoszkolnamultimedia
e-podręczniki
early childhood education
multimedia
digital textbooks
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
W artykule omówiono możliwości kreowania wizji świata przedstawionej w podręczniku
przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiono analizę roli multimediów w praktyce
szkolnej oraz typologię e-podręczników. The article discusses the possibilities of creating a vision of the world presented in the school
books by an early childhood education teacher. The analysis of the role of multimedia in
school practice and typology of digital textbooks have been presented.