• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrująca rola ćwiczeń słuchowych w procesie wspomagania rozwoju kompetencji komunikacyjnej dzieci niesłyszących. Tradycja czy innowacja?

Thumbnail
View/Open
Integrująca rola ćwiczeń... (373.3Kb)
Author:
Gunia, Grażyna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 4.2. Konteksty indywidualne i środowiskowe / pod redakcją Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [253]-266
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
hearing
deaf person
listening exercises
communication
speech therapy
Date: 2017
Metadata
Show full item record
Abstract
The aim of the study is to present the importance of listening exercises in the preventive, diagnostic and therapeutic activities for people with impaired communication skills. Theoretical and practical methods, principles and forms of exercise aids were developed by surdologopedics (speech therapy for the deaf and hearing impaired) – a sub-discipline of speech therapy, and therefore of particular interest to emphasize the importance of education aid for deaf people.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12898
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image