• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Doświadczenie dawności i współczesność w przestrzeni miasta. Jak kształtować postawy obywatelskie, realizując projekty edukacyjne?

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Doświadczenie dawności... (271.0KB)
Autor:
Gromadzka, Beata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 94, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 3 (2011), s. [152]-158
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In the times of widespread aspirations for globalization it is necessary to undertake actions that will incorporate education with glocalisational phenomena i.e. phenomena which combine locality and globality. The article sheds new light on regional education by proposing taking an interest in the urban space as the area where a bond between a young person, other people and the place itself is formed. The urban space – a busy road, shopping mall or extensive housing estates – may become the area where patriotic attitude and the sense of community are formed and where creative cooperation becomes possible. The article presents propositions of educational projects designed for lower secondary school students. Their aim is civic and cultural activity of young people as well as encompassing the elements of the urban space, such as a housing estate, bus stop or a market square with students’ axiological reflection.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12962
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image