• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Argumentacja, sposoby rozumowania i budowa tekstu o muzyce przez uczniów gimnazjum

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Argumentacja, sposoby rozumowania... (356.1KB)
Autor:
Rittel, Teodozja
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 92, Studia Logopaedica 3 (2011), s. [199]-209
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The subject of this paper is an analysis of argumentative texts constructed by grammar school pupils according to the following scheme: the main assumption, for and (rarely) against arguments with the conviction that the receiver shares the sender’s opinions about an influence of music. The discussion about music involved learned texts from the Bible, mythology, and literature referring to the intellectual sphere (elements of the receiver’s likes and dislikes connected with the age, semantics). Such texts belong to artificial competence of a group at the approximate level of language acquisition that can be named a pupil’s argumentative skill.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13054
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Artykuły naukowe (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image