Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRachwałowa, Mariapl
dc.date.accessioned2024-04-22T07:45:59Z
dc.date.available2024-04-22T07:45:59Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 96, Studia Logopaedica 4 (2011), s. [419]-426pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13124
dc.description.abstractThe paper deals with verbs umiem, potrafię (can, be able to), which belong to mental predicates, defined as competence predicates. The analysis of children’s utterances containing those verbs has revealed that kindergarten children are at the transitional stage in this respect (see Rittel 1994).en
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.titleCzasowniki kompetencji (umiejętności) umiem, potrafię w wypowiedziach dzieci w wieku przedszkolnympl
dc.title.alternativeVerbs of Competence (Ability) umiem, potrafię (can, be able to) in the Utterances of Kindergarten Childrenen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord