• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2016, Studia Logopaedica 5
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2016, Studia Logopaedica 5
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Znaczenie kategoryzacji dla rozwoju mowy dziecka

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Znaczenie kategoryzacji... (347.5KB)
Autor:
Korendo, Marta
Bielenda-Mazur, Ewa
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 192, Studia Logopaedica 5 (2016), s. [176]-185
Język: pl
Słowa kluczowe:
categorization
cognitive processes
child language acquisition
communication disorders
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Categorization is one of the most important cognitive processes. Several studies indicate that the ability to categorize impacts all subsystems of language. Language mistakes that children make indicate the importance of those skills in language acquisition. Basic knowledge of relationship between linguistic functions and cognitive functions must be a part of the competence of the modern speech therapist.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13182
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia Logopaedica 5
  • Artykuły naukowe (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image