• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Revisiting the structure of the english class: to what extent can the commu nity of practice structure promote new motivational patterns in the language class?

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Revisiting the structure... (362.1KB)
Autor:
Coroamă, Laura Ioana
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [18]-28
Język: en
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Niniejszy artykuł oparty jest na badaniach nad uczniami szkół podstawowych w wielokulturowym i wielojęzycznym regionie Rumunii. Grupa docelowa składa się uczniów w czwartym roku nauki języka angielskiego, którzy w swoim otoczeniu mają kontakt z innymi językami. Badania odnoszą się do nacisku na kształcenie sprawności językowych, który jest obecny w podejściu komunikacyjnym do nauczania języków obcych, podczas gdy relacje ucznia z otoczeniem są pomijane. Projekt ten ma pomóc w analizie, do jakiego stopnia współpraca w wielojęzycznym otoczeniu ucznia wpływa na rozwój strategii językowych bardziej wydajnych niż rozwijane w systemie nauczania nastawionym na rozwój strategii dyskursywnych. Nauczyciel języka i wychowawca stworzą środowisko ćwiczeniowe za pomocą zadań wymagających wiedzy multidyscyplinarnej, aktywacji sprawności językowych i zaangażowania ucznia. Będziemy obserwować, jak uczniowie dostosowują swoje strategie w zależności od wymagań zadania, roli sprawności językowych i systemu motywacyjnego, który pojawi się w takiej strukturze zajęć.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13189
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image