Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLiepa, Dianapl
dc.date.accessioned2024-05-20T07:31:09Z
dc.date.available2024-05-20T07:31:09Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [91]-100pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13196
dc.description.abstractNiedawno pojawiło się nowe podejście do integracji w przyswajaniu języków obcych. Teoria procesów integracyjnych proponuje cztery różne wymiary: procesy indywidualne, procesy interakcyjne, procesy instytucjonalne oraz procesy społeczne. Nowe podejście do integracji wzajemnie łączy procesy indywidualne, instytucjonalne oraz społeczne. Następujące komponenty zostają zintegrowane w procesie przyswajania języka: uczenie się, treść, stosowanie w praktyce, doświadczenie oraz czynniki je wywołujące: potrzeby, wartości i cele. W ten sposób zdefiniowane zostały koncepcja zintegrowanych treści i struktur oraz kryteria oceny zintegrowanego przyswajania sprawności językowych, uczenia się oraz profesjonalnego stosowania języka.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleCriteria of integrated foreign language acquisitionen
dc.title.alternativeKryteria zintegrowanego przyswajania języka obcegopl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord