Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSmentek, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2024-05-20T07:55:46Z
dc.date.available2024-05-20T07:55:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [109]-118pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13198
dc.description.abstractOstatnie dekady w nauczaniu języków obcych są zdominowane przez Podejście Komunika- cyjne (CLT), wskazujące używanie języka jako główny cel nauczania. Nauczyciele na wszystkich poziomach nauczania skupiają się na rozwijaniu sprawności komunikacyjnych przez ćwiczenie rozumienia ze słuchu i mówienia. Celem niniejszego artykułu jest krytyczna ocena efektywności nauczania komunikacyjnego w rozwijaniu sprawności produktywnych na poziomie zaawansowanym, biorąc pod uwagę ogólne cele kształcenia, poziom ucznia, jego potencjał kognitywny i potrzeby edukacyjne. Analizując wybrane techniki stosowane w podręcznikach do nauczania języka angielskiego na poziomie zaawansowanym należy stwierdzić, że Podejście Komunikacyjne nie spełnia wymagań ucznia na poziomie zaawansowanym. Proponuje się zatem alternatywne rozwiązania przez zastosowanie takich technik jak tłumaczenie, które pod koniec procesu kształcenia językowego zwiększą jego efektywność.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleDeveloping the advanced learner’s productive skillsen
dc.title.alternativeRozwój sprawności produktywnych u uczniów zaawansowanychpl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord