• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Developing the advanced learner’s productive skills

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Developing the advanced... (359.7KB)
Autor:
Smentek, Małgorzata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [109]-118
Język: en
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Ostatnie dekady w nauczaniu języków obcych są zdominowane przez Podejście Komunika- cyjne (CLT), wskazujące używanie języka jako główny cel nauczania. Nauczyciele na wszystkich poziomach nauczania skupiają się na rozwijaniu sprawności komunikacyjnych przez ćwiczenie rozumienia ze słuchu i mówienia. Celem niniejszego artykułu jest krytyczna ocena efektywności nauczania komunikacyjnego w rozwijaniu sprawności produktywnych na poziomie zaawansowanym, biorąc pod uwagę ogólne cele kształcenia, poziom ucznia, jego potencjał kognitywny i potrzeby edukacyjne. Analizując wybrane techniki stosowane w podręcznikach do nauczania języka angielskiego na poziomie zaawansowanym należy stwierdzić, że Podejście Komunikacyjne nie spełnia wymagań ucznia na poziomie zaawansowanym. Proponuje się zatem alternatywne rozwiązania przez zastosowanie takich technik jak tłumaczenie, które pod koniec procesu kształcenia językowego zwiększą jego efektywność.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13198
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image