• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Developing the advanced learner’s productive skills

Thumbnail
View/Open
Developing the advanced... (359.7Kb)
Author:
Smentek, Małgorzata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [109]-118
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Ostatnie dekady w nauczaniu języków obcych są zdominowane przez Podejście Komunika- cyjne (CLT), wskazujące używanie języka jako główny cel nauczania. Nauczyciele na wszystkich poziomach nauczania skupiają się na rozwijaniu sprawności komunikacyjnych przez ćwiczenie rozumienia ze słuchu i mówienia. Celem niniejszego artykułu jest krytyczna ocena efektywności nauczania komunikacyjnego w rozwijaniu sprawności produktywnych na poziomie zaawansowanym, biorąc pod uwagę ogólne cele kształcenia, poziom ucznia, jego potencjał kognitywny i potrzeby edukacyjne. Analizując wybrane techniki stosowane w podręcznikach do nauczania języka angielskiego na poziomie zaawansowanym należy stwierdzić, że Podejście Komunikacyjne nie spełnia wymagań ucznia na poziomie zaawansowanym. Proponuje się zatem alternatywne rozwiązania przez zastosowanie takich technik jak tłumaczenie, które pod koniec procesu kształcenia językowego zwiększą jego efektywność.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13198
Collections
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image