• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Common problems concerning the use of the interactive board

Thumbnail
View/Open
Common problems... (2.295Mb)
Author:
Pavlíková, Jana
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [119]-126
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Niniejszy artykuł przedstawia wady i zalety użycia tablicy interaktywnej w nauczaniu języków obcych. Przedstawione zostały również różne poglądy na ‘interaktywność’, oraz pomysły wpływania na motywację przez użycie tablicy interaktywnej. W ostatniej części ocenie zostały poddane niektóre materiały on-line przeznaczone do stosowania z użyciem tablicy interaktywnej oraz przedstawiono niebezpieczeństwa jak i korzyści związane z jej użyciem.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13199
Collections
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image