Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZakrocki, Piotrpl
dc.date.accessioned2024-05-20T08:16:04Z
dc.date.available2024-05-20T08:16:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [127]-134pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13200
dc.description.abstractSłowniki były od zawsze jednym z podstawowych narzędzi używanych przez praktycznie wszystkich studentów na wydziałach filologii angielskiej. Tradycyjnie ‘słownik’ kojarzy się z opasłą książką zawierającą listę słów ułożonych alfabetycznie wraz z ich objaśnieniami lub tłumaczeniami z jednego języka na drugi. Jednakże w dzisiejszych czasach słowniki przybierają różnorodne formy – od tradycyjnej papierowej publikacji książkowej po CD-ROM, DVD-ROM, flashdrive, aplikację na telefon komórkowy lub stronę internetową. Taka sytuacja daje współczesnym studentom ogromny wybór co do rodzaju i formy słownika jaki mogą używać przygotowując się do zajęć w domu. Mając na uwadze to zjawisko chciałem dowiedzieć się jak nowocześni lub jak tradycyjni są współcześni studenci przy wyborze słowników, które używają regularnie. Niniejszy artykuł przedstawia wyniki ankiety dotyczącej tego zagadnienia przeprowadzonej wśród grupy studentów pierwszego roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleDictionaries and contemporary university students of englishen
dc.title.alternativeSłowniki a współcześni studenci języka angielskiegopl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord