Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSmentek, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2024-05-20T08:40:12Z
dc.date.available2024-05-20T08:40:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [158]-167pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13204
dc.description.abstractStosowanie materiałów audiowizualnych na lekcjach języków obcych nie jest niczym nowym, jednak w czasie formalnych lekcji języka obcego, w znacznym stopniu opartych na materiałach podręcznikowych, dosyć rzadko sięgamy po autentyczne programy telewizyjne, seriale, filmy. Celem niniejszego artykułu jest odpowiedź na sceptycyzm nauczycieli wobec stosowania autentycznych materiałów audiowizualnych i przekonanie ich, że w czasach, gdy ich uczniowie są od urodzenia mieszkańcami zaawansowanego technologicznie świata, oni też powinni do tego świata należeć. Artykuł omawia emocjonalne, kognitywne i lingwistyczne powody dla których autentyczne materiały audiowizualne powinny być częścią każdego kursu języka obcego, szczególnie na wyższych poziomach zaawansowania, a także przedstawia kilka propozycji technik nauczania z użyciem autentycznych materiałów audiowizualnych.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleBringing language and culture to life – the significance of authentic audiovisual input in ELTen
dc.title.alternativeStosowanie znajomości języka i kultury w życiu codziennym – znaczenie materiałów autentycznych w nauczaniu angielskiegopl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord