• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Anglica
  • 2011, Studia Anglica 1
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bringing language and culture to life – the significance of authentic audiovisual input in ELT

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Bringing language and culture... (359.3KB)
Autor:
Smentek, Małgorzata
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [158]-167
Język: en
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Stosowanie materiałów audiowizualnych na lekcjach języków obcych nie jest niczym nowym, jednak w czasie formalnych lekcji języka obcego, w znacznym stopniu opartych na materiałach podręcznikowych, dosyć rzadko sięgamy po autentyczne programy telewizyjne, seriale, filmy. Celem niniejszego artykułu jest odpowiedź na sceptycyzm nauczycieli wobec stosowania autentycznych materiałów audiowizualnych i przekonanie ich, że w czasach, gdy ich uczniowie są od urodzenia mieszkańcami zaawansowanego technologicznie świata, oni też powinni do tego świata należeć. Artykuł omawia emocjonalne, kognitywne i lingwistyczne powody dla których autentyczne materiały audiowizualne powinny być częścią każdego kursu języka obcego, szczególnie na wyższych poziomach zaawansowania, a także przedstawia kilka propozycji technik nauczania z użyciem autentycznych materiałów audiowizualnych.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13204
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Anglica 1

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image