• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Poczuć – poznać – zrozumieć” – projekt edukacyjny

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
„Poczuć – poznać – zrozumieć”... (539.9KB)
Autor:
Gładyszewska-Cylulko, Joanna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 108, Studia Paedagogica 2 (2012), s. [110]-115
Język: pl
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article presents the conclusions drawn from the educational project To feel – to know – to understand which was realized with the participation of students from the University of Wroclaw specializing at the Education and rehabilitation of disabled people. The aim of the project was to find out what the attitudes of the society towards blind people are and to familiarize the future special educators with the experiences of people with sight impairment. That goal was achieved. What is more, the experiences described became resources on the way to further explore the world. It could result not only in drawing conclusions pertinent to the attitude of people with normal eyesight towards the blind but in a reformulation of one’s own picture of the world, obtaining broader perspective on the reality and one’s own place in that reality.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13267
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Paedagogica 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image