• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Czas wolny uczniów o obniżonym potencjale intelektualnym

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Czas wolny uczniów... (492.6KB)
Autor:
Fryszkiewicz, Marzena
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 108, Studia Paedagogica 2 (2012), s. [116]-120
Język: pl
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Proper and rational organization of spare time may be an inexhaustible source of possibilities which meet the specific developmental needs of children with intellectual dysfunctions. It provides opportunities of developing their talents and interests, however, various environmental factors limit the possibilities of the active use of diverse forms of spending spare time. To a large extent, students with lower intellectual potential acquire positive values at school and thus a lot of emphasis is presently given to extracurricular activities. Contemporary school ceases to be solely an educational facility and is becoming a place of versatile pedagogical influence on children and adolescents, especially when it comes to special education. Since the school year 2008/2009 teachers employed in primary, lower secondary and secondary schools have been obliged to realize one additional hour for students within their working hours.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13268
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Paedagogica 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image