• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Paedagogica
  • 2012, Studia Paedagogica 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zamojski model rozwiązań systemowych na rzecz osób niepełnosprawnych – od diagnozy po dorosłe życie

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Zamojski model rozwiązań... (694.9KB)
Autor:
Król, Maria
Wnuk, Aleksandra
Pilch, Agnieszka
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 108, Studia Paedagogica 2 (2012), s. [192]-196
Język: pl
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article presents the Zamość model of system solutions of the care for disabled people from childhood to adulthood. It has been developed and inculcated by the Association of Help for Disabled Children Krok za krokiem in Zamość for 20 years. The support provided for a child and the family is organized in the form of day care in the integrated system of rehabilitation, educational and social activities. Such a form is convenient for the parents as it does not require their constant presence with the child and relieves them from some of their responsibilities. The system is similar to the organization of education and support of children without disabilities who develop their intellectual, emotional and social potential in kindergarten and school groups. The choice of such an idea of working with a disabled child was dictated by the fact that none rehabilitation method or technique is capable of fulfilling all conditions necessary for the proper development of a child nor of his or her family functioning.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13282
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia Paedagogica 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image