Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPerek-Wojtasiewicz, Beatapl
dc.date.accessioned2024-06-12T10:55:02Z
dc.date.available2024-06-12T10:55:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 108, Studia Paedagogica 2 (2012), s. [292]-296pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13298
dc.description.abstractLive and improvised music as well as playing instruments are good tools of working and communicating with a disabled person. On the basis of her own experiences from work with disabled adolescents, the author of the article discusses the subsequent stages of the therapeutic process – from the musical impulse which gives rise to entering a relation with a disabled person, through conscious development of the musical narration to the extra-musical interpretation of musical situations and behaviours.en
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCopyright
dc.titleTwórcza rola dźwięku jako impulsu do podejmowania aktywności w życiu osoby niepełnosprawnej – refleksje na podstawie doświadczeń w pracy z młodzieżą ze złożoną niepełnosprawnościąpl
dc.title.alternativeThe creative role of a sound as an impulse to take up activity in the life of a disabled person – reflexions based on experiences from working with adolescents with multiple disabilitiesen
dc.typeArticlepl
dc.rights.holderWydawnictwo Naukowe UPpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord