Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorKossewska, Joannapl
dc.contributor.advisorSheehy, Kieronpl
dc.contributor.authorRofiah, Khofidoturpl
dc.date.accessioned2025-06-03T11:13:01Z
dc.date.available2025-06-03T11:13:01Z
dc.date.issued2025-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13730
dc.descriptionUniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Szkoła Doktorska. Rozprawa doktorska - promotorzy: dr hab. Joanna Kossewska, prof. UKEN; prof. Kieron Sheehy, PhD.pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.subjectteacher attitudes towards inclusive educationen
dc.subjectsocial, psychoilogical and educational factorsen
dc.subjectcontext of Poland and Indonesiaen
dc.subjectmixed method analysisen
dc.subjectpostawy nauczycieli wobec edukacji włączającejpl
dc.subjectczynniki społeczne, psychologiczne i edukacyjnepl
dc.subjectkontekst Polski i Indonezjipl
dc.subjectanaliza metodą mieszanąpl
dc.titleDeterminants of Teachers’ Attitudes Towards Inclusive Education: A Cross-Cultural Perspectiveen
dc.title.alternativeDeterminanty postaw Nauczycieli Wobec Edukacji Włączającej: Perspektywa Międzykulturowapl
dc.typeThesispl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord