dc.contributor.advisor | Kossewska, Joanna | pl |
dc.contributor.advisor | Sheehy, Kieron | pl |
dc.contributor.author | Rofiah, Khofidotur | pl |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T11:13:01Z | |
dc.date.available | 2025-06-03T11:13:01Z | |
dc.date.issued | 2025-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/13730 | |
dc.description | Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Szkoła Doktorska. Rozprawa doktorska - promotorzy: dr hab. Joanna Kossewska, prof. UKEN; prof. Kieron Sheehy, PhD. | pl |
dc.language | en | pl |
dc.language.iso | en | pl |
dc.subject | teacher attitudes towards inclusive education | en |
dc.subject | social, psychoilogical and educational factors | en |
dc.subject | context of Poland and Indonesia | en |
dc.subject | mixed method analysis | en |
dc.subject | postawy nauczycieli wobec edukacji włączającej | pl |
dc.subject | czynniki społeczne, psychologiczne i edukacyjne | pl |
dc.subject | kontekst Polski i Indonezji | pl |
dc.subject | analiza metodą mieszaną | pl |
dc.title | Determinants of Teachers’ Attitudes Towards Inclusive Education: A Cross-Cultural Perspective | en |
dc.title.alternative | Determinanty postaw Nauczycieli Wobec Edukacji Włączającej: Perspektywa Międzykulturowa | pl |
dc.type | Thesis | pl |