Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁukasik, Joanna Małgorzata
dc.date.accessioned2017-04-11T12:34:08Z
dc.date.available2017-04-11T12:34:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citation(Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [82]-98.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1507
dc.description.abstractW prezentowanym tekście koncentruję się na relacjach interpersonalnych pomiędzy nauczycielami w środowisku ich pracy oraz nauczycielami a dyrektorem. Przedstawiam także atmosferę pracy, na którą relacje interpersonalne mają zdecydowany wpływ. Ponadto wskazuję, w jaki sposób dyrektor (lider zmiany) może modyfikować relacje pomiędzy gronem pedagogicznym, aby poprawić ich jakość.pl_PL
dc.description.abstractThe paper focuses on teachers working conditions with special emphasis on relations between teachers and between teachers and the head teacher, as well as on work atmosphere determined by these relations. It also presents methods in which head teachers (leaders) can influence and modify interpersonal relations among teaching staff; emphasis is put on their impact on the quality of school atmosphere, which in turn affects the effectiveness of overall functioning of an educational institution.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectdyrektor (lider)pl_PL
dc.subjectatmosferapl_PL
dc.subjectwarunki niematerialne pracypl_PL
dc.subjectteacheren_EN
dc.subjectmanager (leader)en_EN
dc.subjectatmosphereen_EN
dc.subjectimmaterial circumstancesen_EN
dc.titleSłabe punkty w kształceniu pedagogicznym nauczycieli: umiejętności interpersonalne : próba przełamania impasupl_PL
dc.title.alternativeWeak points in pedagogical training of teachers: interpersonal skills : an attempt to break the impasseen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord