• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szkolny system wspierania uczniów zdolnych

Thumbnail
View/Open
07--Szkolny-system-wspierania.pdf (1.152Mb)
Author:
Rybska-Klapa, Jolanta
Bem-Bełzowska, Małgorzata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: (Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [110]-134.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
wybitne zdolności
uczeń wybitnie zdolny
identyfikacja uczniów wybitnie zdolnych
kształcenie uczniów zdolnych
szkolny system wspierania uczniów zdolnych
syndrom nieadekwatnych osiągnięć
above-average ability
gifted children
identification of gifted students
teaching gifted students
educational system to support gifted students
syndrome of inadequate school achievement
Date: 2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Opracowanie analizuje działalność podejmowaną w szkole na rzecz uczniów wybitnie zdolnych. Zawiera krótki opis wybranych teorii wyjaśniających istotę i uwarunkowania wybitnych zdolności i ich zróżnicowany charakter. W części empirycznej dokonano opisu wiedzy nauczycieli dotyczącej wybitnych zdolności, sposobów ich identyfikowania oraz działań podejmowanych na rzecz uczniów ponadprzeciętnie zdolnych, prezentujących adekwatny i nieadekwatny do swoich możliwości poziom osiągnięć szkolnych.
 
The study presents an analysis of school activities addressed at gifted students. Some theories defining the essence and conditions of above-average ability are discussed. They emphasize the complex and diverse nature of this peculiar phenomenon. These theories form the basis for the description of gifted pupils and the adequate teaching strategies. The empirical part concerns the knowledge of teachers in the area of above-average ability, the methods of recognizing such abilities, and the actions directed at gifted students presenting educational achievement adequate or inadequate to their level of ability.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/1509
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image