Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRybska-Klapa, Jolanta
dc.contributor.authorBem-Bełzowska, Małgorzata
dc.date.accessioned2017-04-11T13:00:51Z
dc.date.available2017-04-11T13:00:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citation(Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [110]-134.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1509
dc.description.abstractOpracowanie analizuje działalność podejmowaną w szkole na rzecz uczniów wybitnie zdolnych. Zawiera krótki opis wybranych teorii wyjaśniających istotę i uwarunkowania wybitnych zdolności i ich zróżnicowany charakter. W części empirycznej dokonano opisu wiedzy nauczycieli dotyczącej wybitnych zdolności, sposobów ich identyfikowania oraz działań podejmowanych na rzecz uczniów ponadprzeciętnie zdolnych, prezentujących adekwatny i nieadekwatny do swoich możliwości poziom osiągnięć szkolnych.pl_PL
dc.description.abstractThe study presents an analysis of school activities addressed at gifted students. Some theories defining the essence and conditions of above-average ability are discussed. They emphasize the complex and diverse nature of this peculiar phenomenon. These theories form the basis for the description of gifted pupils and the adequate teaching strategies. The empirical part concerns the knowledge of teachers in the area of above-average ability, the methods of recognizing such abilities, and the actions directed at gifted students presenting educational achievement adequate or inadequate to their level of ability.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectwybitne zdolnościpl_PL
dc.subjectuczeń wybitnie zdolnypl_PL
dc.subjectidentyfikacja uczniów wybitnie zdolnychpl_PL
dc.subjectkształcenie uczniów zdolnychpl_PL
dc.subjectszkolny system wspierania uczniów zdolnychpl_PL
dc.subjectsyndrom nieadekwatnych osiągnięćpl_PL
dc.subjectabove-average abilityen_EN
dc.subjectgifted childrenen_EN
dc.subjectidentification of gifted studentsen_EN
dc.subjectteaching gifted studentsen_EN
dc.subjecteducational system to support gifted studentsen_EN
dc.subjectsyndrome of inadequate school achievementen_EN
dc.titleSzkolny system wspierania uczniów zdolnychpl_PL
dc.title.alternativeSchool system of supporting gifted studentsen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord