Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTopa, Danuta
dc.date.accessioned2017-04-11T13:09:49Z
dc.date.available2017-04-11T13:09:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citation(Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [136]-147.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1510
dc.description.abstractW artykule przedstawiono konteksty mobilności akademickiej edukacji. Z szerokiego spektrum zagadnień omówione zostały dwa konteksty dotyczące korzyści wynikających z pobytu studentów w zagranicznej placówce. Pierwszy kontekst to korzyści akademickie związane z samą uczelnią przyjmującą, jakością oferowanych zajęć oraz relacjami pomiędzy studentami i wykładowcami. Drugi kontekst to nieakademickie korzyści, do których można zaliczyć aspekty zawodowe, kulturowe oraz szeroko pojęte względy osobiste.pl_PL
dc.description.abstractThe text presents a discussion on the academic and non-academic contexts of student mobility. From the wide range of issues, two beneficial aspects of students’ staying at foreign universities are highlighted. The first aspect, connected with the host university itself, is the quality of classes and relations between students and lecturers. The other, non-academic aspect, concerns the professional, cultural and personal benefits.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectjakość kształceniapl_PL
dc.subjectmobilność pozioma i pionowapl_PL
dc.subjecteuropejski wymiar edukacjipl_PL
dc.subjectquality of educationen_EN
dc.subjectacademic mobility (horizontal and vertical)en_EN
dc.subjectEuropean dimension of educationen_EN
dc.titleKonteksty mobilności współczesnej edukacjipl_PL
dc.title.alternativeContexts of modern educational mobilityen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord