Kształcenie akademickie a koncepcja uczenia się przez całe życie
Author:
Wyżga, Olga
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: (Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [148]-159.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
kształcenie akademickiewymagania pracodawców
oczekiwania rynku pracy
kompetencje zawodowe i uniwersalne
idea uczenia się przez całe życie
academic education
employers’ requirements
labour market expectations
professional and universal competence
idea of lifelong throughout life
Date: 2012
Metadata
Show full item recordAbstract
Tekst dotyczy jakości kształcenia akademickiego w kontekście idei uczenia się
przez całe życie. W artykule zawarto wyniki badań dotyczące wybranych kompetencji
zawodowych i uniwersalnych studentów kierunków pedagogicznych
oraz ich oceny dotyczącej przygotowania badanych do wejścia na rynek pracy. The article concerns the quality of academic education in the context of the
lifelong learning idea. The text includes the results of the research on selected
professional and universal competences of pedagogy students and the evaluation
of those competences with regard to the respondents being prepared to
enter the labour market.