Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWyżga, Olga
dc.date.accessioned2017-04-11T13:17:01Z
dc.date.available2017-04-11T13:17:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citation(Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [148]-159.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1511
dc.description.abstractTekst dotyczy jakości kształcenia akademickiego w kontekście idei uczenia się przez całe życie. W artykule zawarto wyniki badań dotyczące wybranych kompetencji zawodowych i uniwersalnych studentów kierunków pedagogicznych oraz ich oceny dotyczącej przygotowania badanych do wejścia na rynek pracy.pl_PL
dc.description.abstractThe article concerns the quality of academic education in the context of the lifelong learning idea. The text includes the results of the research on selected professional and universal competences of pedagogy students and the evaluation of those competences with regard to the respondents being prepared to enter the labour market.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.rights.uri
dc.subjectkształcenie akademickiepl_PL
dc.subjectwymagania pracodawcówpl_PL
dc.subjectoczekiwania rynku pracypl_PL
dc.subjectkompetencje zawodowe i uniwersalnepl_PL
dc.subjectidea uczenia się przez całe życiepl_PL
dc.subjectacademic educationen_EN
dc.subjectemployers’ requirementsen_EN
dc.subjectlabour market expectationsen_EN
dc.subjectprofessional and universal competenceen_EN
dc.subjectidea of lifelong throughout lifeen_EN
dc.titleKształcenie akademickie a koncepcja uczenia się przez całe życiepl_PL
dc.title.alternativeAcademic education and the idea of lifelong learningen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord