dc.contributor.author | Wyżga, Olga | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T13:17:01Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T13:17:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | (Kontro)wersje wielowymiarowości współczesnej edukacji / red. nauk. Wanda Jakubaszek, Danuta Topa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2012. - S. [148]-159. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1511 | |
dc.description.abstract | Tekst dotyczy jakości kształcenia akademickiego w kontekście idei uczenia się
przez całe życie. W artykule zawarto wyniki badań dotyczące wybranych kompetencji
zawodowych i uniwersalnych studentów kierunków pedagogicznych
oraz ich oceny dotyczącej przygotowania badanych do wejścia na rynek pracy. | pl_PL |
dc.description.abstract | The article concerns the quality of academic education in the context of the
lifelong learning idea. The text includes the results of the research on selected
professional and universal competences of pedagogy students and the evaluation
of those competences with regard to the respondents being prepared to
enter the labour market. | en_EN |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights.uri | | |
dc.subject | kształcenie akademickie | pl_PL |
dc.subject | wymagania pracodawców | pl_PL |
dc.subject | oczekiwania rynku pracy | pl_PL |
dc.subject | kompetencje zawodowe i uniwersalne | pl_PL |
dc.subject | idea uczenia się przez całe życie | pl_PL |
dc.subject | academic education | en_EN |
dc.subject | employers’ requirements | en_EN |
dc.subject | labour market expectations | en_EN |
dc.subject | professional and universal competence | en_EN |
dc.subject | idea of lifelong throughout life | en_EN |
dc.title | Kształcenie akademickie a koncepcja uczenia się przez całe życie | pl_PL |
dc.title.alternative | Academic education and the idea of lifelong learning | en_EN |
dc.type | Book chapter | pl_PL |