• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Debata Edukacyjna
  • Debata Edukacyjna ; Nr 4/2011
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Debata Edukacyjna
  • Debata Edukacyjna ; Nr 4/2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Mniej znaczy więcej”, czyli o trudnej sztuce komunikacji

Thumbnail
View/Open
08--Mniej-znaczy-wiecej--Groblicka.pdf (269.4Kb)
Author:
Groblicka, Magdalena
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Debata Edukacyjna. 2011, nr 4, s. 50-[53]
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2011
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/11716/1661
Collections
  • Debata Edukacyjna ; Nr 4/2011

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image