dc.contributor.author | Różańska, Maria | |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T12:55:12Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T12:55:12Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Przedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne / pod red. Zbigniewa Zioło, Tomasza Rachwała. - Kraków, 2005. - s. [287]-291 (Przedsiębiorczość - Edukacja ; nr 1/2005). | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1863 | |
dc.description.abstract | Rosnące zapotrzebowanie gospodarki narodowej, nauki i kultury na wysoko kwalifikowane kadry oraz towarzyszące temu upowszechnianie oświaty sprawiają, że problem indywidualizacji kształcenia zyskuje szczególną rangę społeczną. U podstaw właściwego działania pedagogicznego, mającego za zadanie spełnianie nadziei pokładanych w zindywidualizowanym kształceniu młodzieży, leży umiejętność rozpoznawania przez nauczyciela intelektualnych możliwości uczniów i stosowanie takich sposobów dydaktycznych, które powodowałyby optymalny rozwój ucznia, a szczególnie zdolnego. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo "MiWa", Kraków | pl_PL |
dc.publisher | Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie | pl_PL |
dc.subject | praca | pl_PL |
dc.subject | uczeń zdolny | pl_PL |
dc.subject | poradnictwo zawodowe | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.title | Opracowanie i wdrożenie programu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach z podstaw przedsiębiorczości i zajęciach dodatkowych dotyczących poradnictwa zawodowego | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |