Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRóżańska, Maria
dc.date.accessioned2017-07-18T12:55:12Z
dc.date.available2017-07-18T12:55:12Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationPrzedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne / pod red. Zbigniewa Zioło, Tomasza Rachwała. - Kraków, 2005. - s. [287]-291 (Przedsiębiorczość - Edukacja ; nr 1/2005).pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1863
dc.description.abstractRosnące zapotrzebowanie gospodarki narodowej, nauki i kultury na wysoko kwalifikowane kadry oraz towarzyszące temu upowszechnianie oświaty sprawiają, że problem indywidualizacji kształcenia zyskuje szczególną rangę społeczną. U podstaw właściwego działania pedagogicznego, mającego za zadanie spełnianie nadziei pokładanych w zindywidualizowanym kształceniu młodzieży, leży umiejętność rozpoznawania przez nauczyciela intelektualnych możliwości uczniów i stosowanie takich sposobów dydaktycznych, które powodowałyby optymalny rozwój ucznia, a szczególnie zdolnego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo "MiWa", Krakówpl_PL
dc.publisherZakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowiepl_PL
dc.subjectpracapl_PL
dc.subjectuczeń zdolnypl_PL
dc.subjectporadnictwo zawodowepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.titleOpracowanie i wdrożenie programu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach z podstaw przedsiębiorczości i zajęciach dodatkowych dotyczących poradnictwa zawodowegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord