• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Organizacja procesów dydaktycznych implikująca aktywność edukacyjną uczniów

Thumbnail
View/Open
Organizacja procesów dydaktycznych... (290.0Kb)
Author:
Potyrała, Katarzyna
Wnęk-Gozdek, Joanna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Szkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydawnictwo Naukowe UP, 2017. - S. [37]-52.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
kognitywistyka
neurodydaktyka
ewaluacja
ogniwa procesu kształcenia
cognitivistics
neurodidactics
evaluation
learning process links
Date: 2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Sposób organizacji procesu uczenia się w szkole implikuje stopień zaangażowania uczniów w przebieg lekcji i stymuluje do podejmowania działań samokształceniowych. Kształtowanie umiejętności uczenia się jest najważniejszym procesem w szkole i dlatego powinno zajmować centralne miejsce w każdej ewaluacji, tak wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych obszarów ewaluacji zewnętrznej. W artykule dokonano analizy materiału uzyskanego w wyniku ewaluacji w ramach wymagania: „Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się”. W rozważaniach odniesiono się do najnowszych doniesień z dziedziny kognitywistyki i neurodydaktyki.
 
The way of organizing the learning process in school implicates the level of engagement of students in the course of the lesson and stimulates to conduct self-education activities. Shaping the learning skills is the most important process at school and this is why it should have a central place in each evaluation, both internal and external. The aim of the article is to present the selected areas of external evaluation. The article includes the analysis of the material obtained from the evaluation regarding the requirement: “Educational processes are organized in a way that facilitates learning”. The elaboration refers to the newest reports from the areas of cognitivistics and neurodidactics.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/2112
Collections
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image