Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPotyrała, Katarzynapl_PL
dc.contributor.authorWnęk-Gozdek, Joannapl_PL
dc.date.accessioned2017-11-21T16:40:47Z
dc.date.available2017-11-21T16:40:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSzkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydawnictwo Naukowe UP, 2017. - S. [37]-52.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2112
dc.description.abstractSposób organizacji procesu uczenia się w szkole implikuje stopień zaangażowania uczniów w przebieg lekcji i stymuluje do podejmowania działań samokształceniowych. Kształtowanie umiejętności uczenia się jest najważniejszym procesem w szkole i dlatego powinno zajmować centralne miejsce w każdej ewaluacji, tak wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych obszarów ewaluacji zewnętrznej. W artykule dokonano analizy materiału uzyskanego w wyniku ewaluacji w ramach wymagania: „Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się”. W rozważaniach odniesiono się do najnowszych doniesień z dziedziny kognitywistyki i neurodydaktyki.pl_PL
dc.description.abstractThe way of organizing the learning process in school implicates the level of engagement of students in the course of the lesson and stimulates to conduct self-education activities. Shaping the learning skills is the most important process at school and this is why it should have a central place in each evaluation, both internal and external. The aim of the article is to present the selected areas of external evaluation. The article includes the analysis of the material obtained from the evaluation regarding the requirement: “Educational processes are organized in a way that facilitates learning”. The elaboration refers to the newest reports from the areas of cognitivistics and neurodidactics.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectkognitywistykapl_PL
dc.subjectneurodydaktykapl_PL
dc.subjectewaluacjapl_PL
dc.subjectogniwa procesu kształceniapl_PL
dc.subjectcognitivisticsen_EN
dc.subjectneurodidacticsen_EN
dc.subjectevaluationen_EN
dc.subjectlearning process linksen_EN
dc.titleOrganizacja procesów dydaktycznych implikująca aktywność edukacyjną uczniówpl_PL
dc.title.alternativeDidactic processes organization implicating the educational activity of studentsen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord