Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzkolak-Stępień, Annapl_PL
dc.contributor.authorVaškevič-Buś, Jovitapl_PL
dc.date.accessioned2017-11-21T16:59:35Z
dc.date.available2017-11-21T16:59:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSzkoła jako organizacja ucząca się? : perspektywa ewaluacji zewnętrznej / redakcja naukowa Iwona Ocetkiewicz. - Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydawnictwo Naukowe UP, 2017. - S. [141]-153.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2115
dc.description.abstractArtykuł prezentuje materiał badawczy pochodzący z badań ewaluacji zewnętrznej przeprowadzonej w ramach nadzoru pedagogicznego, realizowanych od maja 2014 roku do grudnia 2014 roku. Łącznie ewaluacji całościowej autorki poddały 48 szkół podstawowych na terenie Małopolski. Analizowane wymaganie: „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” zostało podzielone na cztery obszary badań: 1. „Nauczyciele, w tym pracujący w jednym oddziale, współpracują ze sobą w organizowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych”; 2. „Wprowadzanie zmian dotyczących przebiegu procesów edukacyjnych (planowanie, organizacja, realizacja, analiza i doskonalenie) następuje w wyniku ustaleń między nauczycielami”; 3. „Nauczyciele wspólnie rozwiązują problemy, doskonalą metody i formy współpracy”; 4. „Nauczyciele pomagają sobie nawzajem w ewaluacji i doskonaleniu własnej pracy”.pl_PL
dc.description.abstractThe article presents the research material coming from the external evaluation research conducted within the pedagogic supervision, realized since May 2014 to December 2014. Overall, the evaluation was conducted in 48 primary schools all over the Małopolska district. The analyzed requirement “Teachers cooperate in planning and realizing the educational processes” has been divided into four research areas: 1. “Teachers, including the ones working in one division, cooperate with each other in organizing and realizing the educational processes”; 2. “Implementation of changes regarding the course of educational processes (planning, organization, realization, analysis and improvement) takes place as a result of arrangements between teachers”; 3. “Teachers solve problems, perfect methods and forms of cooperation together”; 4. “Teachers help each other in evaluating and improving their own work”.en_EN
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectwspółpraca nauczycielipl_PL
dc.subjectewaluacja zewnętrznapl_PL
dc.subjectteachers’ cooperationen_EN
dc.subjectexternal evaluationen_EN
dc.titleWspółpraca nauczycieli w kontekście ewaluacji zewnętrznej szkół i placówek oświatowych województwa małopolskiegopl_PL
dc.title.alternativeCooperation of teachers in the context of external evaluation of schools and educational institutions of the Małopolska voivodeshipen_EN
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord