dc.contributor.author | Zając, Stanisław | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-12-29T07:42:11Z | |
dc.date.available | 2017-12-29T07:42:11Z | |
dc.date.issued | 1980 | |
dc.identifier.issn | 0239-6025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2221 | |
dc.description.abstract | W niniejszej pracy pragniemy dać wyraz przekonaniu, że teoria materializmu funkcjonalnego winna stać się podstawą
formułowania celów i ich realizacji w zakresie nauczania geografii w szkole ogólnokształcącej. W kolejnych
rozdziałach pracy nasze rozważania będą dotyczyć następujących zagadnień:
- Jakie cele wynikające z teorii materializmu funkcjonalnego powinno się przede wszystkim realizować w nauczaniu geografii?
- Jakie muszą być spełnione warunki, by w nauczaniu geografii można było te cele realizować?
- W jakim stopniu te warunki są obecnie spełnione w nauczaniu geografii? | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 37 | pl_PL |
dc.subject | geografia | pl_PL |
dc.subject | nauczanie geografii | pl_PL |
dc.subject | materializm funkcjonalny | pl_PL |
dc.title | Materializm funkcjonalny w nauczaniu geografii | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |