Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZając, Stanisławpl_PL
dc.date.accessioned2017-12-29T07:42:11Z
dc.date.available2017-12-29T07:42:11Z
dc.date.issued1980
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2221
dc.description.abstractW niniejszej pracy pragniemy dać wyraz przekonaniu, że teoria materializmu funkcjonalnego winna stać się podstawą formułowania celów i ich realizacji w zakresie nauczania geografii w szkole ogólnokształcącej. W kolejnych rozdziałach pracy nasze rozważania będą dotyczyć następujących zagadnień: - Jakie cele wynikające z teorii materializmu funkcjonalnego powinno się przede wszystkim realizować w nauczaniu geografii? - Jakie muszą być spełnione warunki, by w nauczaniu geografii można było te cele realizować? - W jakim stopniu te warunki są obecnie spełnione w nauczaniu geografii?pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 37pl_PL
dc.subjectgeografiapl_PL
dc.subjectnauczanie geografiipl_PL
dc.subjectmaterializm funkcjonalnypl_PL
dc.titleMaterializm funkcjonalny w nauczaniu geografiipl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord