• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Budżet czasu nauczycieli szkół podstawowych dużego miasta

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Prace Monograficzne nr 42 (6.731MB)
Autor:
Jodłowska, Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków
ISSN: 0239-6025
Język: pl
Słowa kluczowe:
nauczyciele
budżet czasu
szkoła podstawowa
Data: 1981
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Dotychczas przeprowadzono wiele badań nad budżetem czasu różnych g rap zawodowych, w odniesieniu jednak do nauczycieli odczuwa się brak szerszych badań z tego zakresu. Niniejsza praca może więc przyczynić się do bliższego ukazania warunków pracy i wypoczynku nauczycieli szkól podstawowych dużego miasta. W pierwszym rozdziale jest mowa o dotychczasowym stanie badań nad budżetem czasu różnych grup społeczno-zawodowych oraz o różnych problemach związanych z tego typu badaniami. W rozdziale drugim omówiono problemy metodologiczne związane z tematem opracowania. Rozdział trzeci charakteryzuje badaną grupę nauczycieli pod względem niektórych cech społeczno-demograficznych, takich jak: płeć, wiek, wykształcenie, stan rodzinny, staż pracy zawodowej. Rozdział czwarty zawiera przegląd wydatkowanego czasu w zakresie czterech podstawowych kategorii budżetu czasu: czasu związanego z pracą, czasu zaspokajania elementarnych potrzeb organizmu, czasu obowiązków domowych i rodzinnych oraz czasu wolnego. Rozdział piąty jest próbą pogłębienia analizy otrzymanych wyników w świetle takich czynników, jaki poziom wykształcenia, specjalizacja przedmiotowa, stan rodzinny. W rozdziale szóstym autor podjął próbę podsumowania wyników badań i wyprowadzenia pewnych wniosków końcowych.
URI
http://hdl.handle.net/11716/2222
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image