Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorPolakowski, Janpl_PL
dc.contributor.authorAndrusiewicz, Piotrpl_PL
dc.date.accessioned2018-01-16T14:36:55Z
dc.date.available2018-01-16T14:36:55Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2260
dc.descriptionWyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Humanistyczny. Rozprawa doktorska napisana pod kierunkiem prof. dra hab. Jana Polakowskiego.pl_PL
dc.description.abstractPraca zajmuje się poznaniem procesów interakcji podczas lekcji literackich. Przedmiotem poznania są czynności nauczyciela polonisty nastawione na poznanie reakcji uczniów na omawiane w szkole utwory literackie. Praca na podstawie badań empirycznych analizuje również działania polonistów, które są wyrazem uwzględnienia lub nieuwzględnienia uzyskiwanej o uczniach wiedzy (jako odbiorcach literatury) w procesie kształcenia literackiego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectdydaktyka literaturypl_PL
dc.subjectinterakcje dydaktycznepl_PL
dc.subjectpoznanie uczniapl_PL
dc.subjectdiagnozapl_PL
dc.subjectodbiór dzieła literackiegopl_PL
dc.subjectstyle kierowaniapl_PL
dc.titlePoznanie ucznia jako odbiorcy dzieła literackiego na tle sytuacji interakcyjnychpl_PL
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord