Próba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamków
dc.contributor.advisor | Turnau, Stefan | pl_PL |
dc.contributor.author | Gubari, Mustafa | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T12:14:40Z | |
dc.date.available | 2018-01-25T12:14:40Z | |
dc.date.issued | 1993 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2348 | |
dc.description | Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca wykonana w Instytucie Matematyki pod kierunkiem Prof. dr hab. Stefana Turnau. | pl_PL |
dc.description.abstract | W rozprawie przedstawiono system oświaty oraz programy i stan nauczania matematyki w Jemenie. Badania dotyczyły możliwości adaptacji polskich koncepcji nauczania ułamków i liczb ujemnych na grunt Jemenu. Odpowiedź jest umiarkowanie pozytywna. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | ułamek | pl_PL |
dc.subject | liczba całkowita | pl_PL |
dc.subject | nauczanie matematyki | pl_PL |
dc.subject | program nauczenia matematyki | pl_PL |
dc.subject | podręcznik matematyki | pl_PL |
dc.subject | nauczyciel matematyki | pl_PL |
dc.title | Próba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamków | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |