• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Próba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamków

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
rozprawa doktorska (11.78MB)
Autor:
Gubari, Mustafa
Promotor:
Turnau, Stefan
Język: pl
Słowa kluczowe:
ułamek
liczba całkowita
nauczanie matematyki
program nauczenia matematyki
podręcznik matematyki
nauczyciel matematyki
Data: 1993
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca wykonana w Instytucie Matematyki pod kierunkiem Prof. dr hab. Stefana Turnau.
Streszczenie
W rozprawie przedstawiono system oświaty oraz programy i stan nauczania matematyki w Jemenie. Badania dotyczyły możliwości adaptacji polskich koncepcji nauczania ułamków i liczb ujemnych na grunt Jemenu. Odpowiedź jest umiarkowanie pozytywna.
URI
http://hdl.handle.net/11716/2348
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)

Powiązane pozycje

Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.

  • Metoda czynnościowego nauczania matematyki wsparciem dla sukcesu ucznia w uczeniu sie matematyki 

    Siwek, Helena (2011)
  • Rola prac magisterskich z dydaktyki matematyki w przygotowaniu nauczycieli matematyki w świetle analizy prac wykonywanych w IM UAM 

    Machowski, Stanisław (2001)
  • Stosowanie matematyki jako problem dydaktyki matematyki 

    Treliński, Gustaw (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1982)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image