Próba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamków
View/ Open
Author:
Gubari, Mustafa
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Turnau, Stefan
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
ułamekliczba całkowita
nauczanie matematyki
program nauczenia matematyki
podręcznik matematyki
nauczyciel matematyki
Date: 1993
Metadata
Show full item recordDescription:
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca wykonana w Instytucie Matematyki pod kierunkiem Prof. dr hab. Stefana Turnau.Abstract
W rozprawie przedstawiono system oświaty oraz programy i stan nauczania matematyki w Jemenie. Badania dotyczyły
możliwości adaptacji polskich koncepcji nauczania ułamków i liczb ujemnych na grunt Jemenu. Odpowiedź jest
umiarkowanie pozytywna.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Stosowanie matematyki jako problem dydaktyki matematyki
Treliński, Gustaw (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1982)