Próba przeniesienia na grunt szkoły jemeńskiej pewnych doświadczeń nauczania matematyki wypracowanych w Polsce, w szczególności z zakresu liczb całkowitych i ułamków
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Gubari, Mustafa
Promotor:
Turnau, Stefan
Język: pl
Słowa kluczowe:
ułamekliczba całkowita
nauczanie matematyki
program nauczenia matematyki
podręcznik matematyki
nauczyciel matematyki
Data: 1993
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Praca wykonana w Instytucie Matematyki pod kierunkiem Prof. dr hab. Stefana Turnau.Streszczenie
W rozprawie przedstawiono system oświaty oraz programy i stan nauczania matematyki w Jemenie. Badania dotyczyły
możliwości adaptacji polskich koncepcji nauczania ułamków i liczb ujemnych na grunt Jemenu. Odpowiedź jest
umiarkowanie pozytywna.
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Stosowanie matematyki jako problem dydaktyki matematyki
Treliński, Gustaw (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1982)