Słowo jako sposób strukturyzacji wiedzy uczniów w tekstach podręczników szkolnych
dc.contributor.author | Machowska, Jolanta | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T13:07:40Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T13:07:40Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [50]-69. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2382 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | słowo | pl_PL |
dc.subject | norma dynamiczna (podręczniki) | pl_PL |
dc.subject | wiedza ucznia | pl_PL |
dc.subject | wiedza nauczyciela | pl_PL |
dc.subject | nazwy częściowo wypełnione semantycznie | pl_PL |
dc.subject | nazwy puste | pl_PL |
dc.title | Słowo jako sposób strukturyzacji wiedzy uczniów w tekstach podręczników szkolnych | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |