Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMachowska, Jolantapl_PL
dc.date.accessioned2018-01-29T13:07:40Z
dc.date.available2018-01-29T13:07:40Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZ teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [50]-69.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2382
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectsłowopl_PL
dc.subjectnorma dynamiczna (podręczniki)pl_PL
dc.subjectwiedza uczniapl_PL
dc.subjectwiedza nauczycielapl_PL
dc.subjectnazwy częściowo wypełnione semantyczniepl_PL
dc.subjectnazwy pustepl_PL
dc.titleSłowo jako sposób strukturyzacji wiedzy uczniów w tekstach podręczników szkolnychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord