Show simple item record

dc.contributor.authorMüller, Johannespl_PL
dc.contributor.authorStawiński, Wiesławpl_PL
dc.date.accessioned2018-03-01T14:54:17Z
dc.date.available2018-03-01T14:54:17Z
dc.date.issued1979
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2479
dc.description.abstractMinęło przeszło dziesięć lat od chwili podjęcia w roku 1968 współpracy Zakładu Dydaktyki Biologii przy Instytucie Biologii WSP w Krakowie z Zakładem Metodyki Biologii Sekcji Nauk Biologicznych Uniwersytetu w Greifswaldzie. Częste kontakty naukowe i wspólne dyskusje prowadziły do pogłębienia wymiany doświadczeń, przekonywały o potrzebie i możliwościach podejmowania wspólnych badań i poszukiwań. Praca ta zawiera informacje o próbach i wynikach dążenia obu zakładów do usprawnienia procesu kontroli i osiągnięć z zakresu biologii. Mamy nadzieję, że będzie ona pomocna w praktyce dydaktycznej szkół wyższych i średnich. W pracy tej omówiono wybrane problemy kontroli i oceny osiągnięć z zakresu biologii. Dążono do przedstawienia prób i poszukiwań podejmowanych pod kierunkiem autorów a zmierzających do unowocześnienia i zracjonalizowania tego tak ważnego lecz zarazem trudnego procesu. Przykłady przez nas podawane odnoszą się wprawdzie do konkretnego poziomu kształcenia i programu nauczania, lecz podobne rozwiązania mogą być przydatne zarówno w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego jak i nauczyciela biologii szkoły ogólnokształcącej pod warunkiem odpowiedniego doboru i zaprogramowania treści.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 34pl_PL
dc.subjectbiologiapl_PL
dc.subjectstudencipl_PL
dc.subjectuczniowiepl_PL
dc.subjectproces kontroli i ocenypl_PL
dc.subjectnauczanie biologiipl_PL
dc.titleMożliwości usprawnienia procesu kontroli i oceny szkolnych osiągnięć z zakresu biologiipl_PL
dc.typeBookpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record