dc.contributor.author | Müller, Johannes | pl_PL |
dc.contributor.author | Stawiński, Wiesław | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-03-01T14:54:17Z | |
dc.date.available | 2018-03-01T14:54:17Z | |
dc.date.issued | 1979 | |
dc.identifier.issn | 0239-6025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2479 | |
dc.description.abstract | Minęło przeszło dziesięć lat od chwili podjęcia w roku 1968 współpracy Zakładu Dydaktyki Biologii przy Instytucie
Biologii WSP w Krakowie z Zakładem Metodyki Biologii Sekcji Nauk Biologicznych Uniwersytetu w Greifswaldzie. Częste
kontakty naukowe i wspólne dyskusje prowadziły do pogłębienia wymiany doświadczeń, przekonywały o potrzebie i
możliwościach podejmowania wspólnych badań i poszukiwań. Praca ta zawiera informacje o próbach i wynikach dążenia
obu zakładów do usprawnienia procesu kontroli i osiągnięć z zakresu biologii.
Mamy nadzieję, że będzie ona pomocna w praktyce dydaktycznej szkół wyższych i średnich.
W pracy tej omówiono wybrane problemy kontroli i oceny osiągnięć z zakresu biologii. Dążono do przedstawienia prób
i poszukiwań podejmowanych pod kierunkiem autorów a zmierzających do unowocześnienia i zracjonalizowania tego tak
ważnego lecz zarazem trudnego procesu. Przykłady przez nas podawane odnoszą się wprawdzie do konkretnego poziomu
kształcenia i programu nauczania, lecz podobne rozwiązania mogą być przydatne zarówno w pracy dydaktycznej
nauczyciela akademickiego jak i nauczyciela biologii szkoły ogólnokształcącej pod warunkiem odpowiedniego doboru i
zaprogramowania treści. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Prace Monograficzne - Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 34 | pl_PL |
dc.subject | biologia | pl_PL |
dc.subject | studenci | pl_PL |
dc.subject | uczniowie | pl_PL |
dc.subject | proces kontroli i oceny | pl_PL |
dc.subject | nauczanie biologii | pl_PL |
dc.title | Możliwości usprawnienia procesu kontroli i oceny szkolnych osiągnięć z zakresu biologii | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |